Wednesday, January 25, 2012

Hai 2012

Assalamualaikum sahabat-sahabat yang mulia,Alhamdulilah masih diberi peluang untuk menjalani kehidupan yang penuh cabaran dan dugaan ini.Tahun 2012,tahun yang mengembirakan aku,tahun yang menakutkan aku,tahun yang menjadi penentu segala-galanya... Setelah sekian lama aku menunggu alhamdulilah Allah swt sentiasa ada perancangan hebat untuk aku.Aku menerima dengan tangan terbuka dan akanku memberi sepenuhnya kasih sayang untuk dirinya....

Sayang,
Saya gembira mengenali awak
Saya selesa mendampingi awak
Saya ikhlas mencintai awak 
Saya bahagia menyayangi awak

Sayang,
Terima kasih kerana memberi saya peluang untuk mencintai awak
Terima kasih kerana sering meluangkan masa disisi saya
Terima kasih kerana sentiasa membahagiakan saya
Terima kasih kerana memberi saya kesempatan untuk menjadi kekasih awak

Sayang,
Saya ingin awak tahu hanya awak saya cintai
Tiada yang lain sehingga hembusan nafas saya yang terakhir...

Ya Allah,Kau berkati lah hubungan ini dan engkau jauhlah kami berdua dari kecelakaan dan maksiat.Amin 
Semoga aku berjaya dalam kehidupan di dunia dan akhirat. 

Ikhlas Mirul<3


No comments: